Bestuursbureau
> Inhoudsopgave > Interne organisatie > Bestuursbureau
Bestuursbureau
We gaan het projectmatig werken verder optimaliseren door het opleveren van een visie op dit thema passend bij onze huidige en toekomstige verandervraagstukken. In de afgelopen jaren heeft projectmatig werken ons bewezen dat het leidt tot gestructureerde en succesvolle implementatie. Voorafgaand aan de start van en gedurende het project creëren we betrokkenheid vanuit de organisatie door betrokkenheid in het project of als klankbordfunctie. Hiermee dragen we bij aan acceptatie van implementaties. Daarnaast onderzoeken we hoe we gerichter marketing kunnen inzetten in onze regio door onze marketing en communicatie visie op te stellen.
In 2021 hebben we een extern bureau de inrichting van ons klachtenmanagement laten beschouwen door een scan te doen over onze huidige werkwijze van ons klachtmanagement. Dit heeft geresulteerd in een aantal aanbevelingen om ons klachtmanagement te professionaliseren waaraan in 2022 uitvoering wordt gegeven. Als eerste stap wordt overgaan naar een onafhankelijkle positionering van de functie van Klachtenfunctionaris.